8 Φεβρουαρίου 2011

Μελαγχολική διάθεση...


Καλησπέρα στην blogogeitonia!η μέρα σήμερα μου φάνηκε ατελείωτη!Μια μελαγχολική διάθεση με έχει πιάσει τον τελευταίο καιρό και προσπαθώ να ξεχαστώ λίγο μέσα από τις ιστοσελίδες!Ευκαιρία τώρα που κάθομαι να ανεβάσω και καμμία ανάρτηση μιάς και δεν έχω πολύ όρεξη για δημιουργία σήμερα και ο άντρας μου πήρε έναν υπνάκο πότε έχω ώρα για blogging!Αυτές τις καρφιτσούλες (ή μπουτονιέρες όπως θέλω να τις λέω εγώ) τις έφτιαξα για δύο φίλες μου και ήδη κοσμούν τις μπλούζες τους!Το κρεμαστό ήταν τυχαία δημιουργία αλλά τελικά μου άρεσε!Ελπίζω και σε εσάς!Τα υλικά για felting που περίμενα ακόμη να έρθουν και η ανυπομονησία μου αυξάνεται!Ελπίζω αύριο να τα έχω!Καλό βράδυ σε όλους!!!

2 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ειρήνη μου θα σε παρηγορήσω αν σου πω οτι διακατέχομαι απο την ίδια μελαγχολική διάθεση;ετσι χωρίς λόγο ή σχεδόν χωρίς...
Σε καταλαβαίνω,αλλά θαυμάζω και τις δημιουργίες σου!!!

Ειρήνη είπε...

Χαρά μου ελπίζω να έιναι για λίγο αυτή η διάθεση και τώρα που ο καιρός έχει φτιάξει να ανέβουμε λίγο και ψυχολογικά!Για να δουμε...Ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια!